Start DSP 2017. Krótki opis projektu Paintball Arena.

Siemanko.

Dziś startuje kolejna (moja druga) edycja konkursu „Daj się poznać” organizowanego przez Macieja Aniserowicza. W poprzedniej edycji za cel postawiłem  sobie napisanie aplikacji mobilnej (android) oraz serwerowej udostępniającej dla niej WebApi. Wiele się nauczyłem i ostatnio nawet to zajebiście zaprocentowało, ale o tym kiedy indziej. Dziś kilka zdań na temat tego co chcę zrobić w tym roku.

Co?

Paintball Arena. Gierka 2D, w której będzie można pograć w paintball.

Jak?

Unity.

Po co?

Dla jaj! 😉

Tak na serio to zawsze mnie intrygowało jak się robi gry. To jest na pewno inny sposób myślenia i programowania więc mam nadzieję poszerzyć horyzonty. A dlaczego paintball? Ponieważ jest to moja pasja na równi z kodowaniem – gram w drużynie Grim Reapers.

W kolejnych postach będę przybliżał jak będzie wyglądać scena, obiekty, sterowanie i w ogóle o co będzie kaman.

Pjona!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s