Opis sceny – Paintball Arena #dajsiepoznac

Siemanko

Dziś przybliżę nieco jak będzie wyglądać scena gry.

Perspektywa

Widok będzie z góry w formacie 4:3 gdzie na dole i na górze sceny będą bazy (miejsca startu drużyn). Na polu będą rozmieszczone obiekty przeszkód (balony) o różnych wymiarach i kształtach. W realu balony są niższe i wyższe co przy widoku z góry będzie słabo widoczne ale grający w paintball będą doskonale wiedzieli. To oczywiście sprawia problem bo na jednej przeszkodzie możemy być całkowicie zasłonięci, natomiast na innej nie, więc będę musiał jakoś sprytnie to ogarnąć żeby przy widoku z góry kulki odbijały się od jednej przeszkody natomiast przez inną przelatywały i trafiały gracza. Druga sprawa to pozycja gracza – stojącą, kucająca czy wreszcie leżąca na wężu (podłużny balon) – jeszcze nie mam pomysłu ale jestem pewien, że wyjdzie „w praniu”.

wpbo

Zdjęcie pochodzi z profilu fb organizacji WPBO

 

Tak mniej więcej będzie wyglądać scena – oczywiście będą na niej zawodnicy.

Pjona!

Reklamy

7 uwag do wpisu “Opis sceny – Paintball Arena #dajsiepoznac

  1. Hej, projekt przypomina mi chyba jedna z pierwszych strzelanek, która grałem za dzieciaka. Co prawda było to 3D, ale też o paintballu. Życzę powodzenia i z ciekawością będę śledzić Twoje poczynania 😉

    Lubię to

  2. Hej, fajna gierka. Robisz lokalnego multiplayera czy na bota? Unity obsługuje domyślnie sterowanie alternatywne, to można w prosty sposób dorzucić 2 gracza.

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s